هتل های 4 ستاره استانبول
نوشته شده توسط : سیمین

هتل تکسیم لایف استانبول

هتل 4 ستاره  تکسیم لایف استانبول  نزدیک ترین هتل های استانبول به میدان تکسیم است و حدود یک دقیقه پیاده تا ایستگاه مترو تکسیم فاصله دارد و فرودگاه بین المللی آتاتورک ۲۰ کیلومتر فاصله دارد. همین موقعیت هتل تکسیم لایف استانبول سبب شده تا دسترسی گردشگران تور استانبول به جاذبه ها و مراکز تفریحی و خرید استانبول سهل باشد.

هتل تکسیم لایف استانبول مجموعا دارای 36 اتاق است. اتاق های هتل به تمامی امکانات رفاهی مجهز بوده و دکوراسیون اتاق ها  به سبک مدرن و دلپذیر با رنگ های خنثی و مبلمانی با پارچه نرم تزیین شده است. تلویزیون LCD و اینترنت بیسیم , خدمات 24 ساعته بخشی از امکانات اتاقهای هتل تکسیم لایف استانبول است.

امکانات هتل تکسیم لایف استانبول:

امکانات هتل تکسیم لایف استانبول شامل رستوران با منوی غذاهای ترکی و بین المللی است و سرویس غذا در اتاق ۲۴ ساعته نیز ارائه می شود ، سالن بدنسازی، کافی شاپ ، حمام گرم(سونا) ،حمام بخار فنلاندی، مرکز تناسب اندام، حمام ترکی ،سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه) ,نظافت اتاق،سیستم تهویه ،خشکشویی، اتوشویی، ترانسفر فرودگاهی،صندوق امانات ،روزنامه، لاندری،باشگاه ورزشی،صرف صبحانه در اتاق، و... می باشد.گردشگران تور استانبول باانتخاب این هتل سفر خوب و خوشی را سپری می کنند.

 

 

هتل مانسول بوتیک استانبول

یکی از هتل های معروف و مطرح، که در استانبول آماده ی پذیرایی از توریست های محترم تور استانبول است، هتل مانسول بوتیک استانبول هتلی ۴ ستاره در مرکز استانبول است. این هتل به میدان تکسیم یا همان تقسیم فاصله دارد وکافیست از این هتل حدود ۱۰۰ متر پیاده روی کنید تا به این میدان زیبا و خاطره انگیز برسید. وسایل نقلیه عمومی در نزدیکی هتل قرار دارند و می توانید از این طریق به مکان های مختلف شهر بروید.فرودگاه آتاتورک تا مانسول بوتیک استانبول ۲۳ کیلومتر یا ۳۷ دقیقه است.در فاصله ۱٫۶۸ کیلومتر از هتل مانسول بوتیک استانبول تکسیم می توانید به مرکز خرید معروف نیشان تاشی استانبول دسترسی پیدا کنید. برای خرید جواهرات وطلا کافیست به مرکز خرید طلای استانبول در فاصله ی ۲٫۵ کیلومتری این هتل سری بزنید.

 امکانات هتل مانسول بوتیک استانبول:

هر چند که هتل مانسول بوتیک یک هتل ۴ ستاره است اما دکوراسیون آن به صورت سنتی چیده شده و دارای کف پوش های چوبی است. در این هتل و در تمامی اتاق ها می توانید از امکاناتی نظیر تهویه کننده هوا ، صندوق امانات ، تلویزیون LCD ، چای یا قهوه ساز استفاده نمایید وحمام اختصاصی اتاق ها مجهز به دوش را در اختیار داشته باشید .در رستوران های هتل مانسول بوتیک می توانید ناهار و شام و حتی صبحانه را میل نمایید. خدمات خانگی این هتل هر روز و ۲۴ ساعته برای مسافران تور استانبول انجام می شود. اگر در مورد جاذبه های گردشگری استانبول سوال دارید می توانید از متصدیان هتل بپرسید آن ها به طور ۲۴ ساعته با کمال میل به شما پاسخ می دهند.علاقمندان به اینترنت می توانند در سراسر این هتل از اینترنت وای فای رایگان استفاده کنند و با عزیزان خود در شهر هایشان در تماس باشند.اگر می خواهید جاذبه های گردشگری را ببینید کافیست به سه کیلومتری هتل بروید و مکان هایی نظیر مسجد آبی، ایاصوفیه و کاخ توپ کاپی را مورد مشاهده قرار دهید. مناطق دیدنی نیسانتاسی و بیوگلو تا این هتل تنها ۵ دقیقه پیاده فاصله دارد.

 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول تیر 95 

تور استانبول مرداد 95 

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: